piątek, 17 lipca 2015

Witaj Ameryko!!!

 Podróż zleciała jej bardzo szybko.Wyszła z samolotu, lotnisko było ogromne. Co jakiś czas wylatywał jakiś samolot,  z kolei, jakieś  przylatywały.

- Może pomogę z walizkami?

Elena zastastanowiła się czy może mu zaufać, zdecydowała się zarezykować...

- Tak, poproszę.
- Jestem Tom.
- Elena, miło ciebie poznać.
-I na wzajem.

Był to wysoki brunet, ubrany w: czarną koszulkę na krótki rękawek, dzięki któremu Elena mogła zobaczyć jego mięśnie, ciemne jeansy oraz czerwone vansy.

 Po jakimś czasie Elena odnalazła ciocię.

-Dobrze mi się z tobą rozmawiało Tom. Ciocia na mnie czeka, dziękuję za pomoc.
- Ja też dziękuję i nie ma za co. Proszę.

Chłopak wręczył jej karteczkę.

-Cześć.
-Zadzwoń!
-Dobra!

Gdy podeszła bliżej cioci ta rozmawiała z kimś przez telefon.

-Nie,  Elena ciebie nie odwiedzi.
-....
-Nawet, nie ma takiej opcji żebyś przyjeżdżał.
-....
-Powiedziałam ci już że nie, cześć.

Widziała że Kim, bo tak miała na imię jej ciocia, zdenerwowała się na rozmówcę.

-  Cześć Elen, jak minęła podróż? Pewnie jesteś zmęczona...
- Hej ciociu, podróż minęła w miarę możliwości dobrze, nie narzekam i naprawdę nie jestem zmęczona, bo spałam w samolocie. 
-To chodźmy już może do samochodu...
- Ok.

Elena widziała że ciocia coś przed nią ukrywa, ale nie wiedziała jeszcze co. Chciała także się zapytać co tak w rozmowie telefonicznej ją wkurzyło, ale pomyślała sobie że potem wróci do tego tematu.

- I jak ci się podobają Stany?
- Cóż...z tego co zauważyłam, to ludzie są tu bardzo przyjaźni.
- Tak to prawda... spodoba ci się tutaj gwarantuję ci to.
 

6 komentarzy:

  1. Hej.
    Wciąż trochę błędów, ale coraz lepiej.
    Czekam na rozwój akcji. Ciekawe, kim jest ten Tom...
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki i już zaglądam na twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.
    No, idzie Ci coraz lepiej. Nabierzesz wkrótce wprawy. :)
    Hmm, Tom...
    Ciekawa postać. Zobaczymy co dalej będzie.
    Trzymaj się.
    Pozdrawiam.
    Susie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Ja też pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę akcja jest zbyt szybka :) coraz mniej błędów i pisz dłuższe notki :) Jeszcze kilka postów i będzie idealnie! :)
    Robi się coraz ciekawiej. :) Tom... Ciekawy...
    wpadnij do mnie- www.whoisit1.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) akcja jest szybka, tylko na razie. a twojego bloga to czyta regularnie ;)

      Usuń