艣roda, 26 sierpnia 2015

Jasmin 馃啎

Hej ! Dzisiaj wyj膮tkowo, 偶eby u艂atwi膰 Wam czytanie oraz mi pisanie, do dialog贸w b臋d臋 pisa艂a imiona co kto m贸wi. Ok? Zapraszam do czytania.

Gdy przyjecha艂a Oprah ustalono gdzie dok艂adnie ma si臋 odby膰 wywiad, Michael wybra艂 jeden z pokoi w domu i sal臋 kinow膮.
Ustalono tak偶e szczeg贸艂y, Oprah zaproponowa艂a tak偶e 偶eby najpierw zrobi膰 grupowy wywiad, a potem porozmawia膰 z Michael'em, ewentualne z jego dzie膰mi.


Oprah  -Jak ju偶 pewnie wiecie, dzisiaj przeprowadz臋 wywiad z Michael'em Jackson'em, kr贸lem pop'u ale jak dla mnie to kr贸lem muzyki. -Oprah spojrza艂a si臋 w stron臋 kamer. -Cze艣膰 Michael. -U艣miechn臋艂a si臋 delikatnie.
 Michael   -Witaj Oprah. -Wida膰 by艂o 偶e by艂 odrobin臋 spi臋ty.
 Oprah   -Ostatnio gdy do mnie dzwoni艂e艣, by艂e艣 bardzo poirytowany, dlaczego? 
 Michael  -Wiesz... Media k艂ami膮 i przez to rani膮 drugiego cz艂owieka.  Ostatnio uslysza艂em w wiadomo艣ciach o tym 偶e wszystkich ok艂ama艂em, a wcale tak nie jest.  Musia艂em chroni膰 swoj膮 rodzin臋.
Oprah  - Przed kim musia艂e艣 ich chroni膰? 
Michael   - Przed NIMI... -Michael prze艂kn膮艂 艣lin臋. Oprah to zauwa偶y艂a, postanowia zmieni膰 temat.
Oprah - Zamierza艂e艣 powr贸ci膰? Bo wiesz niekt贸rzy twierdz膮 偶e gdyby nie ten paparazzi, by艣 nigdy nie powr贸ci艂...
 Michael  - Chcia艂em powr贸ci膰 tylko nie teraz...
 Oprah zwr贸ci艂a si臋 do jego braci.
- Michael zamierza艂 powr贸ci膰? Jak to wszystko si臋 odbywa艂o? 
Jackie - Tak z tego co m贸wi艂, to zamierza艂...powr贸ci膰 w 2016 a teraz...
Jermanie - Wsp贸艂pracowali艣my razem z dzieciakami, wiesz to by艂o tak 偶e ka偶dy z nas dawa艂 po fragmencie...
Marlon - To znaczy dawali艣my dowody...
Oprah - Jakie? Podajcie przyk艂ad.
Michael-  R贸偶ne wiadomo艣ci na portalach internetowych...
Tito -Kt贸re by艂y natychmiast usuwane.
Oprah  -Czemu?
Michael  - ....呕eby tylko niewielka grupa os贸b to przeczyta艂a.
Oprah - Aha...Mam pytanie do Janet,czy to prawda 偶e Michael mia艂 mie膰 z tob膮 wsp贸ln膮 tras臋  koncertow膮? Bo wiesz, troch臋  poszpera艂am w r贸偶nych 藕r贸d艂ach dla beLIEvers'贸w i tam kilka os贸b tak twierdzi艂o.
Janet - Nie, to jest wymy艣lone, owszem planowali艣my wsp贸ln膮 piosenk臋 ale to wszystko, kt贸ra zreszt膮 zosta艂a wydana w tym roku.
Oprah  -  Kt贸ra?
Janet - Wystarczy si臋  ws艂ucha膰...
Oprah  - Wam ju偶 dzi臋kuj臋...Po przerwie p贸jd臋 wraz z Michael'em i jego dzie膰mi  do kina, kt贸re znajduje si臋 w tej ziemskiej Nibylandii.


Michael -Dzi臋kuj臋 偶e przyjechali艣cie,ale  nie jed藕cie jeszcze, zostaniecie na obiad.
La Toya -A co b臋dzie? 
Michael  -A to niespodzianka. Dobra ja ju偶 musz臋 i艣膰. Potem z tego co wiem b臋dzie jeszcze odzielny wywiad z mam膮 i z Joseph'em.

Wideo : Oprah wraz z Michael'em i dzieciakami idzie w stron臋 kina.
Wszyscy siadaj膮 si臋 na czerwonych, kinowych fotelach.

Oprah -  To miejsce si臋 nic nie zmieni艂o...Ostatnio by艂am tutaj chyba w latach dziewi臋膰dziesi膮tych.
Michael  - Tylko wtedy nie by艂o jeszcze dzieci. - Pokaza艂 z dum膮 na swoje pociechy.
Oprah - I chodzi艂e艣 wtedy z... Brooke, czy nie?
Michael  - Tak, ale to by艂o dawno. -Machn膮艂 r臋k膮, chocia偶 zrobi艂 si臋 czerwony jak burak.
Oprah  - A teraz chodzisz z kim艣, albo kto艣 ci si臋 podoba?
Michael  - Aktualnie nie, nie. Jestem skupiony teraz na dzieciach, kt贸re bardzo kocham.
Paris -A my ciebie, tato.
Oprah - Jak s艂odko, fajnie musisz z nimi mie膰, co nie Mike?
Michael  - Tak, ostatnio do艂膮czy艂a do nas moja c贸rka Elen...
Zbli偶enie na Elen臋, kt贸ra zacz臋艂a bawi膰 si臋 swoimi palcami.
Oprah-  W艂a艣nie mia艂am ci臋 o ni膮 zapyta膰. Jest twoj膮 rodzon膮 c贸rk膮? 
Michael-  Tak...tak jest moj膮 rodzon膮 c贸rk膮...Czemu pytasz?
Oprah  -Nigdy jej nie widzia艂am...
Michael  -Szczerze...to nawet  dobrze, jak Elena si臋 urodzi艂a wyjecha艂a ze swoj膮 matk膮 do Polski, 偶eby j膮 chroni膰. Nie chcia艂em jej nara偶a膰 na...na to na co narazi艂em Paris i ch艂opc贸w...
Oprah-  To znaczy? 
Michael-  Media, zdj臋cia na pierwszych stronach gazet z k艂amstwami... Kto to wog贸le pisze? -Michael pokr臋ci艂 g艂ow膮.
Oprah-  Gdzie jest mama Eleny? Jest dzisiaj z nami?
Elena - Ona nie 偶yje....Ale wydaje mi si臋 偶e jest dzisiaj z nami.
Oprah-  Ja te偶 tak my艣l臋. Jakie masz hobby? Chcemy ciebie troch臋 pozna膰. 
Elena- Lubi臋 gra膰 na gitarze, rysowa膰. . .
Prince -艢wietnie 艣piewa.
Elena spojrza艂a na Prince'a tak jakby mia艂a go zaraz zabi膰.
Prince -No co siostra, m贸wi臋 prawd臋.
Nastolatka westchn臋艂a.
Oprah- Mo偶esz co艣 za艣piewa膰?
Dziewczyna za艣piewa艂a kawa艂ek  "Tabloid Junkie".
Oprah-  Woow to by艂o niesamowite, powiedzia艂a zgodnie z prawd膮.
Michael  -Planujemy album, wraz Elen膮 i Paris.
Nastolatki spojrza艂y na siebie zdziwione.
Oprah- Wracaj膮c do ciebie Michael...co robi艂e艣 w tym czasie, przez sze艣膰 lat?
Michael zachichota艂. -To co ka偶dy normalny cz艂owiek. Sprz膮ta艂em...
Blanket -Robi艂 pranie.
Prince - Odkurza艂 w domu.
Paris -Kompletnie wszystko. 
Elena-Tak to prawda.
Michael nie mog艂 ze 艣miechu nic powiedzie膰.
Oprah -A pomagali艣cie mu?
Blanket -A to nie? Oczywi艣cie 偶e tak.
Michael- Tak pomagaj膮,  i to w ogromnym stopniu.
Oprah - Jak ostatnio tutaj by艂am  nie  zd膮偶y艂am wej艣膰 do kolejki g贸rskiej mog臋 teraz? 
Michael-  Jak najbardziej, chod藕cie!

Wideo:  Wszscy na rozp臋dzonej kolejce g贸rskiej. Napisy.

Po wywiadzie zgodnie z zaproszeniem Michael robi艂 obiad. Zapomnia艂 o jednym sk艂adniku..
-Musz臋 pojecha膰 po co艣 do miasta dobrze? 
-Mog臋 ja te偶 jecha膰?  - Zapyta艂 si臋 Prince z nadziej膮 w g艂osie.
-Nie. Za艂atwi臋 szybko to co mam do kupienia. Ok?
-No dobra! Uwa偶aj na siebie. 
Michael by艂 przebrany, tak by nikt go nie rozpozna艂.
P贸艂 godziny p贸藕niej by艂 ju偶 na parkingu.  Poszed艂 szybko do sklepu. Nie m贸g艂 nigdzie znale藕膰 m膮ki. Postanowi艂 偶e zapyta o to kobiet臋 kt贸ra stoi obok.

-Przepraszam pani膮...- Kobieta zrobi艂a nieuwa偶ny krok, tak 偶e zderzyli si臋. 
-Przepraszam. -Poprawi艂a rudy kosmyk w艂os贸w, kt贸ry opad艂 jej na czo艂o.
-Nic si臋 nie sta艂o...Wie pani mo偶e gdzie jest m膮ka? 
-Tak, niech pan idzie za mn膮. Poka偶臋. O tutaj widzi pan? 
-Mo偶e pani mi nie panowa膰? -Zabrzmia艂o to dosy膰 艣miesznie, wi臋c kobieta si臋 roze艣mia艂a. -Michael jestem. -Poda艂 jej r臋k臋.
-Jasmin. Mi艂o mi. 
-No to Jasmin... W ramach rekompensaty mo偶e przyjmiesz zaproszenie na obiad? -Zaproponowa艂 Michael.
-No czy ja wiem...Dobra. -Odar艂a rudow艂osa.
Gdy stali w kolejce Michael zapyta艂 czy przyjecha艂a samochodem, odpar艂a tylko 偶e jej samoch贸d si臋 zepsu艂 i jest na pieszo. Kilka minut pu藕niej  byli w samochodzie. Gdy byli bardzo blisko Neverland, kobieta zapyta艂a czemu, w tak pochmurny dzie艅 nosi okulary. Wtedy je zdj膮艂, zapad艂a cisza.
-Ty jeste艣. . .
-B艂agam tylko nie piszcz, g艂owa mnie dzisiaj boli.
-Dobrze ale jestem w szoku...Nie spodziewa艂am si臋 偶e ty jeste艣 Michael Jackson... My艣la艂am 偶e b臋dziesz gwiazdorzy艂 albo co艣 w tym stylu ale nie...jeste艣 normalny.
-Tak...taki w艂a艣nie jestem. Chod藕 do domu.
-Hej ! Mam go艣cia! -Zawo艂a艂 Michael, wszyscy przybiegli. -To jest  Jasmin. Pozna艂em j膮 w...sklepie.
Prince by艂 bliski 艣miechu "W sklepie?! Hahah  Serio? Hahah" pomy艣la艂 Prince
Kim nie by艂o do 艣miechu, spojrza艂a wzrokiem zab贸jcy na jak to ona okre艣li艂a (w my艣lach) wiewi贸r臋. "No to mam rywalk臋"  pomy艣la艂a i posz艂a.


Kim (tak wiem dosy膰  szybko si臋 obudzi£am xD)

Jasmin ➡



12 komentarzy:

  1. No to zaczyna si臋 robi膰 bardzo ciekawie. Ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 nast臋pnego. Czekam i Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. A nie by艂o ciekawie? -_-"

      Usu艅
    2. By艂o ca艂y czas, ale chodzi艂o mi o to, 偶e pojawi艂a si臋 Jasmin i Kim ma teraz konkurencje. Przepraszam, je艣li mnie 藕le zrozumia艂a艣

      Usu艅
    3. Nic si臋 nie sta艂o. To ja przepraszam za zamieszanie

      Usu艅
    4. Nie szkodzi kochana. Rozumiem, 偶e mog艂a艣 inaczej to odebra膰. Nast臋pnym razem b臋d臋 lepiej dobiera膰 s艂owa (mam nauczk臋 na przysz艂o艣膰) Pozdrawiam ♥

      Usu艅
  2. W ko艅cu! Tyle na to czeka艂am!
    Fajnie, 偶e Mike pozna艂 Ja艣min. Mo偶e co艣... Zaiskrzy? Wiem.. Mam g艂upie my艣li..
    呕ycz臋 weny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Spoko nie takie jak ja widz臋 jedno zdj w necie z In the closet i ju偶 wyobra偶am sb...xD

      Usu艅
  3. *_* buahahahaha<3 a偶 si臋 spoci艂am :P Wywiad opisany bardzo profesjonalnie. Robisz wielkie postepy.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 :) a rola si臋 jak narazie podoba?

      Usu艅
  4. Bardzo dzi臋kuj臋 馃槉 podoba sie<3

    OdpowiedzUsu艅
  5. HEJ!
    No, no!
    Nie藕le! Robisz ogromne post臋py, serio!
    Notka 艣wietna :3
    Czekam na wi臋cej!
    Pozdrawiam.
    Susie.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Jestem! Notka cudowna! Robisz post臋py. Michael wrr贸ci艂! *.* Robi si臋 coraz ciekawiej. :) Czekam na nn!

    OdpowiedzUsu艅